Завдання з української літератури для групи 3-1: ознайомитися з біографією Олеся Гончара, скласти конспект (підруч.О.Авраменка,11кл.,стор.178-181). Читати новелу "Модри Камень".
Познайомтеся з презентацією "Олесь Гончар"
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-ukra-nsko-literaturi-dlya-11-klasu-na-temu-oles-gonchar-120154.html
Завдання для групи 2-1: ознайомитися з біографією Євгена Плужника, скласти конспект (підруч.О.Авраменка,11кл., стор.29-31); виразне читання, аналіз віршів (стор.31-33); виконати завдання №10 (стор.34).
Познайомтеся з презентацією:
https://www.slideshare.net/ssuserb58751/ss-84980379
Для групи 1-1: виконати завдання контрольної роботи "Лексичні норми"(тести)
Запитання 1
варіанти відповідей
лексика, лексикон, запас слів, який виявляється у варіанті мовлення
розділ мовознавства, що розробляє теорію та практику укладання словників
сукупність слів певної мови, її словниковий склад
Запитання 2
Літературна мовна норма – це
варіанти відповідей
унормована, регламентована та відшліфована форма української національної мови
це форма української національної мови, її складова частина, однакова на всій території її поширення
устелені, загальноприйняті правила, взірці вживання мовних засобів у писемній та усній формі спілкування
Запитання 3
Типи норм у сучасній українській літературній мові:
варіанти відповідей
орфографічні, орфоепічні, лексичні, морфологічні, синтаксичні, стилістичні, пунктуаційні норми
правильна вимова й наголошування слів, елементи культури мовлення
графіка, орфографія, орфоепія, лексика, морфологія,синтаксис, стилістика, пунктуація
Запитання 4
За типом характеристики слова одномовні лінгвістичні словники бувають:
варіанти відповідей
фразеологічні, енциклопедичні
тлумачні, орфорграфічні, орфоепічні, етимологічні,словотвірні, лексичних груп, спеціальні
словник професіоналізмів та діалектний
Запитання 5
варіанти відповідей
уживання слів у властивому значенні
основний, реальний зміст слова
порушення відповідності між явищем і способом його називання
Запитання 6
варіанти відповідей
Запитання 7
варіанти відповідей
Запитання 8
варіанти відповідей
Запитання 9
Правильно дібрано власне український відповідник у рядку
варіанти відповідей
інноваційний — застарілий
естетичний — поведінковий
Запитання 10
Правильно дібрано власне український відповідник у рядку
варіанти відповідей
ідентифікований — визначальний
фундаментальний— ґрунтовний
Запитання 11
варіанти відповідей
засмоктуватися,грузнути, застрягати, стругати
гостинний, хлібосольний, привітний, щирий
волохатий, кошлатий, ворсистий, хутряний
гідність, честь, достойність, чесність
Запитання 12
варіанти відповідей
Запитання 13
варіанти відповідей
Запитання 14
варіанти відповідей
Запитання 15
Помилку допущено в реченні
варіанти відповідей
Я рахую, що перспектива в нас є.
Я думаю, що нам не треба поспішати.
Я переконаний, що до вечора ми ще встигнемо.
Я вважаю, що нам треба бути уважнішими.
Запитання 16
Привильною буде відповідність:
Іншомовне слово Власне українське слово
1 толерантний А останній
2 синхронний Б терпимий
3 абсолютний В цілковитий
4 гіпотетичний Г одночасний
Д припущений
варіанти відповідей
Запитання 17
Правильнлю є відповідність:
Фразеологізм Антонім
1співати дифірамби А поливати помиями
2купатися в золоті Б пливти проти течії
3розправити крила В голий як бубон
4гнути кирпу Г скласти зброю
Д гнути шию
варіанти відповідей
1В,2 А, 3 Г, 4Б
Завдання з літератури для групи 1-1: написати есе на тему: «Чи актуальна п’єса «Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого сьогодні?»
Комментарии
Отправить комментарий